ZDP.261.3.2014 Ogłoszenie o zamówieniu - Remont dróg powiatowych na terenie Gminy Zaklików: nr 1004R, 1007R, 1008R oraz na terenie Gminy Pysznica: nr 1022R
Stalowa Wola: Remont dróg powiatowych na terenie Gminy Zaklików: nr 1004R, 1007R, 1008R oraz na terenie Gminy Pysznica: nr 1022R
Numer ogłoszenia: 113543 - 2014; data zamieszczenia: 27.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Przemysłowa 6, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8444631, faks 015 8444631.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg powiatowych na terenie Gminy Zaklików: nr 1004R, 1007R, 1008R oraz na terenie Gminy Pysznica: nr 1022R.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres opracowania obejmuje: wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - asfaltową grysową (warstwa wyrównawcza), wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej wraz z zapewnieniem przyczepności warstw do podłoża poprzez skropienie emulsją asfaltową, uzupełnienie poboczy mieszanką niesortowaną 0-31,5; wykonanie podbudowy z kruszywa hutniczego. Szczegółowy zakres prac dla poszczególnych dróg obejmuje wykonanie: Część I - na terenie Gminy Zaklików: Nr 1004R Zaklików - Borów Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową grysową w ilości średnio 75kg/m2 wraz z uprzednim oczyszczeniem i skropieniem emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni - 255,0t; Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej o grubości warstwy po zagęszczeniu 4cm wraz z uprzednim skropieniem emulsją asfaltową warstwy wyrównawczej - 3400,0m2; Uzupełnienie poboczy mieszanką niesortowaną 0/31,5 wraz zagęszczeniem i wyprofilowaniem do wymaganych spadków z uprzednim wyprofilowaniem lub ścięciem i wywozem nadmiaru gruntu - 71,4m3 Nr 1007R Lipa - Gielnia Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową grysową w ilości średnio 75kg/m2 wraz z uprzednim oczyszczeniem i skropieniem emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni - 76,75t; Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej o grubości warstwy po zagęszczeniu 4cm wraz z uprzednim skropieniem emulsją asfaltową warstwy wyrównawczej - 890,0m2; Uzupełnienie poboczy mieszanką niesortowaną 0/31,5 wraz zagęszczeniem i wyprofilowaniem do wymaganych spadków z uprzednim wyprofilowaniem lub ścięciem i wywozem nadmiaru gruntu - 18,69m3 Nr 1008R Modliborzyce - Rzeczyca Długa Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - profilowanie istniejącej nawierzchni do uzyskania wymaganych spadków i wskaźnika zagęszczenia - 800,00m2; Wykonanie podbudowy z kruszywa hutniczego - o uziarnieniu 0-100mm grubość warstwy po zagęszczeniu 15cm - 800,00m2; Plantowanie (poboczy) skarp i dna w gruncie kat. I-III - 220,0m2 Część II - na terenie Gminy Pysznica: Nr 1022R Spokojna - Jastkowice Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową grysową w ilości średnio 75kg/m2 wraz z uprzednim oczyszczeniem i skropieniem emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni - 191,25t; Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej o grubości warstwy po zagęszczeniu 3cm wraz z uprzednim skropieniem emulsją asfaltową warstwy wyrównawczej - 2550,0m2; Uzupełnienie poboczy mieszanką niesortowaną 0/31,5 wraz zagęszczeniem i wyprofilowaniem do wymaganych spadków z uprzednim wyprofilowaniem lub ścięciem i wywozem nadmiaru gruntu - 45,9m3.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej potwierdzające prowadzenie działalności gospodarczej o profilu zgodnym z przedmiotem zamówienia
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
-
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wybory Wykonawcy. Dopuszczalne zmiany treści umowy oraz warunki dokonania takich zmian zostały określone w § 13 wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.stalowowolski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Stalowej Woli, ul. Przemysłowa 6, 37-450 Stalowa Wola..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2014 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Stalowej Woli, ul. Przemysłowa 6, 37-450 Stalowa Wola - pokój 2 (sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych
w Stalowej Woli
mgr inż. Piotr Śliwiński