bip logo

 

Logowanie



Odsłony

Użytkowników:
72
Artykułów:
3088
Odsłon artykułów:
1777525

Wyjaśnienia do SIWZ znak: ZDP.261.3.2014 i zmiana ogłoszenia: „Remont dróg powiatowych na terenie Gminy Zaklików: nr 1004R, 1007R, 1008R oraz na terenie Gminy Pysznica: nr 1022R”

Zmiana treści SIWZ znak: ZDP.261.3.2014

Dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu:

Remont dróg powiatowych na terenie Gminy Zaklików: nr 1004R, 1007R, 1008R oraz na terenie Gminy Pysznica: nr 1022R” – ogłoszenie opublikowane w Biuletynie zamówień Publicznych nr: 113543 - 2014; data zamieszczenia: 27.05.2014.

Zgodnie z art.38 ust.1, 2 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późniejszymi zmianami) Zamawiający – Zarząd Dróg Powiatowych w Stalowej Woli udziela wyjaśnień do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla postępowa przetargowego znak: ZDP.261.3.2014 - „Remont dróg powiatowych na terenie Gminy Zaklików: nr 1004R, 1007R, 1008R oraz na terenie Gminy Pysznica: nr 1022R”

 

Zapytanie

  1. Dotyczy Rozdz. VIII Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków, pkt 8.1.3 dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – w związku z brakiem określenia przez Zamawiającego wymogów odnośnie wykazu sprzętu, który będzie używany przy wykonywania zamówienia, zwracamy się z prośbą o wykreślenie ze wzoru załącznika Nr 5 do SIWZ części: WYKAZ SPRZETU, KTÓRY BĘDZIE UŻYWANY PRZY WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA.

Zamawiający udziela następujących wyjaśnień:

Ad. 1

Zamawiający wprowadza zmianę treści SIWZ – wykreśla cześć załącznika nr 5 dotyczącą WYKAZU SPRZETU, KTÓRY BĘDZIE UŻYWANY PRZY WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA (zał. nr 5)

 

Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późniejszymi zmianami) w związku z w/w wyjaśnieniami Zamawiający – Zarząd Dróg Powiatowych w Stalowej Woli dokonał zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla postępowania przetargowego znak: ZDP.261.3.2014 - „Remont dróg powiatowych na terenie Gminy Zaklików: nr 1004R, 1007R, 1008R oraz na terenie Gminy Pysznica: nr 1022R”

 

- Rozdział IX.      Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

w SIWZ jest:

9.1.3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – kierować robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tą/tymi osobami; wykaz sprzętu, który będzie używany przy wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami o roku produkcji, dopuszczalnym ładunku / pojemności, nr rejestracyjnym pojazdu (jeśli posiada) – zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ,

w SIWZ powinno być:

9.1.3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – kierować robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tą/tymi osobami – zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ,

 

- Rozdział XIV. Opis sposobu przygotowania ofert.

w SIWZ jest:

14.15. Zaleca się, aby ofertę umieścić w jednej zapieczętowanej lub w inny trwały sposób zabezpieczonej kopercie wewnętrznej oraz w jednej nieprzeźroczystej kopercie zewnętrznej oznaczonej napisem:

Oferta na zadanie pn.: Remont dróg powiatowych na terenie Gminy Zaklików: nr 1004R, 1007R, 1008R oraz na terenie Gminy Pysznica: nr 1022R nie otwierać przed dniem 11.06.2014 r.  godz. 1115

Na wewnętrznej kopercie należy podać nazwę i adres Wykonawcy, by umożliwić zwrot oferty, bez otwierania, w przypadku dostarczenia jej Zamawiającemu po terminie.

w SIWZ powinno być:

14.15. Zaleca się, aby ofertę umieścić w jednej zapieczętowanej lub w inny trwały sposób zabezpieczonej kopercie wewnętrznej oraz w jednej nieprzeźroczystej kopercie zewnętrznej oznaczonej napisem:

Oferta na zadanie pn.: Remont dróg powiatowych na terenie Gminy Zaklików: nr 1004R, 1007R, 1008R oraz na terenie Gminy Pysznica: nr 1022R nie otwierać przed dniem 12.06.2014 r.  godz. 1115

Na wewnętrznej kopercie należy podać nazwę i adres Wykonawcy, by umożliwić zwrot oferty, bez otwierania, w przypadku dostarczenia jej Zamawiającemu po terminie.

- Rozdział XV. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

w SIWZ jest:

    1. Ofertę należy złożyć w Zarządzie Dróg Powiatowych w Stalowej Woli, ul. Przemysłowa 6
      – pokój 2 (sekretariat) do dnia 11.06.2014 r. do godz. 1100. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.

      15.2.      Publiczne otwarcie ofert nastąpi w Zarządzie Dróg Powiatowych w Stalowej Woli,
      ul. Przemysłowa 6 – pokój nr 4 w dniu 11.06.2014 r. o godz. 1115.

w SIWZ powinno być:

    1. Ofertę należy złożyć w Zarządzie Dróg Powiatowych w Stalowej Woli, ul. Przemysłowa 6
      – pokój 2 (sekretariat) do dnia 12.06.2014 r. do godz. 1100. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.

      15.2.      Publiczne otwarcie ofert nastąpi w Zarządzie Dróg Powiatowych w Stalowej Woli,
      ul. Przemysłowa 6 – pokój nr 4 w dniu 12.06.2014 r. o godz. 1115.

- Rozdział XXIV. Spis załączników do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

w SIWZ jest:

24.5    Załącznik nr 5 -Wzór wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywani zamówienia – kierować robotami budowlanymi / wzór wykazu sprzętu, który będzie używany przy wykonywaniu zamówienia,

Załącznik Nr 5

- WYKAZ OSÓB, KTÓRE UCZESTNICZYĆ BĘDĄ W WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA – KIEROWAĆ ROBOTAMI BUDOWLANYMI

- WYKAZ SPRZĘTU, KTÓRY BĘDZIE UŻYWANY PRZY WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA

 

w SIWZ powinno być:

24.5    Załącznik nr 5 -Wzór wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – kierować robotami budowlanymi

Załącznik Nr 5

- WYKAZ OSÓB, KTÓRE UCZESTNICZYĆ BĘDĄ W WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA – KIEROWAĆ ROBOTAMI BUDOWLANYMI

Zmiany stanowią integralną część SIWZ.

Powyższe zmiany należy uwzględnić przy sporządzaniu Formularza oferty (Załącznik nr 1).

 

Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.

 

Zgodnie z art. art. 38 ust. 4a oraz  art. 12a ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późniejszymi zmianami) w związku z dokonaną zmianą treści SIWZ prowadzącą do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 12.06.2014r. do godz. 1100w Zarządzie Dróg Powiatowych w Stalowej Woli przy ulicy Przemysłowej 6 i dokonuje zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu.

Publiczne otwarcie ofert nastąpi w Zarządzie Dróg Powiatowych w Stalowej Woli przy ulicy Przemysłowej 6 w dniu 12.06.2014r. do godz. 1115.

Zamawiający zamieścił zmianę treści ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz zamieścił informację o zmianach w swojej siedzibie i na stronie internetowej bip.stalowowolski.pl