Wyjaśnienia do SIWZ znak: ZDP.261.4.2014 i zmiana ogłoszenia: „Remont drogi powiatowej nr 1011R Kawęczyn - Skowierzyn”
Zmiana treści SIWZ znak: ZDP.261.4.2014 - dnia 11.06.2014r.
Dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu:
„Remont drogi powiatowej nr 1011R Kawęczyn - Skowierzyn” – ogłoszenie opublikowane
w Biuletynie zamówień Publicznych nr: 116567 - 2014; data zamieszczenia: 30.05.2014.
Zgodnie z art.38 ust.1, 2 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późniejszymi zmianami) Zamawiający – Zarząd Dróg Powiatowych w Stalowej Woli udziela wyjaśnień do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla postępowa przetargowego znak: ZDP.261.4.2014 - „Remont drogi powiatowej nr 1011R Kawęczyn - Skowierzyn”
Zapytanie
-
Dotyczy Rozdz. VIII Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków, pkt 8.1.3 dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – w związku z brakiem określenia przez Zamawiającego wymogów odnośnie wykazu sprzętu, który będzie używany przy wykonywania zamówienia, zwracamy się z prośbą o wykreślenie ze wzoru załącznika Nr 5 do SIWZ części: WYKAZ SPRZETU, KTÓRY BĘDZIE UŻYWANY PRZY WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA.
Zamawiający udziela następujących wyjaśnień:
Ad. 1
Zamawiający wprowadza zmianę treści SIWZ – wykreśla cześć załącznika nr 5 dotyczącą WYKAZU SPRZETU, KTÓRY BĘDZIE UŻYWANY PRZY WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA (zał. nr 5)
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późniejszymi zmianami) w związku z w/w wyjaśnieniami Zamawiający – Zarząd Dróg Powiatowych w Stalowej Woli dokonał zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla postępowania przetargowego znak: ZDP.261.4.2014 - „Remont drogi powiatowej nr 1011R Kawęczyn - Skowierzyn”
- Rozdział IX. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
w SIWZ jest:
9.1.3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – kierować robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tą/tymi osobami; wykaz sprzętu, który będzie używany przy wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami o roku produkcji, dopuszczalnym ładunku / pojemności, nr rejestracyjnym pojazdu (jeśli posiada) – zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ,
w SIWZ powinno być:
9.1.3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – kierować robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tą/tymi osobami – zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ,
- Rozdział XXIV. Spis załączników do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
w SIWZ jest:
24.5 Załącznik nr 5 -Wzór wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywani zamówienia – kierować robotami budowlanymi / wzór wykazu sprzętu, który będzie używany przy wykonywaniu zamówienia,
Załącznik Nr 5
- WYKAZ OSÓB, KTÓRE UCZESTNICZYĆ BĘDĄ W WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA – KIEROWAĆ ROBOTAMI BUDOWLANYMI
- WYKAZ SPRZĘTU, KTÓRY BĘDZIE UŻYWANY PRZY WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA
w SIWZ powinno być:
24.5 Załącznik nr 5 -Wzór wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – kierować robotami budowlanymi
Załącznik Nr 5
- WYKAZ OSÓB, KTÓRE UCZESTNICZYĆ BĘDĄ W WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA – KIEROWAĆ ROBOTAMI BUDOWLANYMI
Zmiany stanowią integralną część SIWZ.
Powyższe zmiany należy uwzględnić przy sporządzaniu Formularza oferty (Załącznik nr 1).
Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.
Zgodnie z art. art. 38 ust. 4a oraz 12a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późniejszymi zmianami) w związku
z dokonaną zmianą treści SIWZ prowadzącą do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, Zamawiający zamieszcza ogłoszenie o zmianie ogłoszenia. Zamawiający nie przedłuża terminu składania ofert, zakres wprowadzonych zmian w ofercie nie wymaga dodatkowego czasu, gdyż uległa zmniejszeniu ilość informacji.
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w Zarządzie Dróg Powiatowych w Stalowej Woli przy ulicy Przemysłowej 6 w dniu 16.06.2014r. do godz. 1115.
Zamawiający zamieścił zmianę treści ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz zamieścił informację o zmianach w swojej siedzibie i na stronie internetowej bip.stalowowolski.pl