ZDP.261.9.2014 Ogłoszenie o zamówieniu - usługi: Zimowe utrzymanie chodników w ciągu dróg powiatowych na terenie Powiatu Stalowowolskiego w sezonie zimowym 2014 / 2015
Stalowa Wola: Zimowe utrzymanie chodników w ciągu dróg powiatowych na terenie Powiatu Stalowowolskiego w sezonie zimowym 2014 / 2015
Numer ogłoszenia: 223707 - 2014; data zamieszczenia: 22.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Przemysłowa 6, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8444631, faks 015 8444631.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie chodników w ciągu dróg powiatowych na terenie Powiatu Stalowowolskiego w sezonie zimowym 2014 / 2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania obejmuje usługi związane z odśnieżaniem i zwalczaniem śliskości zimowej na chodnikach w ciągu dróg powiatowych położonych na obszarach gmin: Pysznica, Bojanów, Radomyśl n / Sanem, Zaleszany, Zaklików..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.21.10.00-9, 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej potwierdzające prowadzenie działalności gospodarczej o profilu zgodnym z przedmiotem zamówienia
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ponadto Wykonawca winien przedłożyć wykaz potwierdzający, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie usług związanych z zimowym utrzymaniem chodników, o wartości nie niższej niż 10.000 zł, z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane zgodnie z ustalonymi standardami na dobrym poziomie jakościowym.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
-
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
-
1 - Cena - 0.80
-
2 - Cena - piasek - 0.15
-
3 - Czas rozpoczęcia działań od chwili otrzymania dyspozycji o realizacji usługi - 0.05
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.stalowowolski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Stalowej Woli, ul. Przemysłowa 6, 37-450 Stalowa Wola.IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Stalowej Woli, ul. Przemysłowa 6, 37-450 Stalowa Wola - pokój 2 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie chodników na terenie Gminy Pysznica.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania obejmuje usługi związane z odśnieżaniem i zwalczaniem śliskości zimowej na chodnikach w ciągu dróg powiatowych położonych na terenie gminy: Pysznica.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
-
1. Cena - 0.80
-
2. Cena - piasek - 0.15
-
3. Czas rozpoczęcia działań od chwili otrzymania dyspozycji o realizacji usługi - 0.05
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie chodników na terenie Gminy Zaleszany.
-
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania obejmuje usługi związane z odśnieżaniem i zwalczaniem śliskości zimowej na chodnikach w ciągu dróg powiatowych położonych na terenie gminy: Zaleszany.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
-
1. Cena - 0.80
-
2. Cena - piasek - 0.15
-
3. Czas rozpoczęcia działań od chwili otrzymania dyspozycji o realizacji usługi - 0.05
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie chodników na terenie Gminy Bojanów.
-
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania obejmuje usługi związane z odśnieżaniem i zwalczaniem śliskości zimowej na chodnikach w ciągu dróg powiatowych położonych na terenie gminy: Bojanów.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
-
1. Cena - 0.80
-
2. Cena - piasek - 0.15
-
3. Czas rozpoczęcia działań od chwili otrzymania dyspozycji o realizacji usługi - 0.05
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zimowe utrzymanie chodników na terenie Gminy Radomyśl n / Sanem.
-
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania obejmuje usługi związane z odśnieżaniem i zwalczaniem śliskości zimowej na chodnikach w ciągu dróg powiatowych położonych na terenie gminy: Radomyśl n / Sanem.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
-
1. Cena - 0.80
-
2. Cena - piasek - 0.15
-
3. Czas rozpoczęcia działań od chwili otrzymania dyspozycji o realizacji usługi - 0.05
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zimowe utrzymanie chodników na terenie Gminy Zaklików.
-
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania obejmuje usługi związane z odśnieżaniem i zwalczaniem śliskości zimowej na chodnikach w ciągu dróg powiatowych położonych na terenie gminy: Zaklików.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
-
1. Cena - 0.80
-
2. Cena - piasek - 0.15
-
3. Czas rozpoczęcia działań od chwili otrzymania dyspozycji o realizacji usługi - 0.05
-
Dyrektor
Zarządu Dróg Powiatowych
w Stalowej Woli
mgr inż. Piotr Śliwiński