bip logo

 

Logowanie



Odsłony

Użytkowników:
72
Artykułów:
3088
Odsłon artykułów:
1777502

ZDP.261.3.2015 - OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi: Program poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego i likwidacji miejsc niebezpiecznych na drogach powiatowych Powiatu Stalowowolskiego

Stalowa Wola: Program poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego i likwidacji miejsc niebezpiecznych na drogach powiatowych Powiatu Stalowowolskiego
Numer ogłoszenia: 26079 - 2015; data zamieszczenia: 26.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Przemysłowa 6, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8444631, faks 015 8444631.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Program poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego i likwidacji miejsc niebezpiecznych na drogach powiatowych Powiatu Stalowowolskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie programu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego i likwidacji miejsc niebezpiecznych na drogach powiatowych powiatu Stalowowolskiego w następującym zakresie: a) Ogólna charakterystyka stanu bezpieczeństwa ruchu drogowego w powiecie stalowowolskim, b) Diagnoza baz danych w systemie brd, c) Diagnoza stanu brd w powiecie stalowowolskim obejmująca: - Ogólną charakterystykę brd na drogach powiatowych na podstawie danych o zdarzeniach drogowych, - Charakterystykę stanu brd na poszczególnych drogach powiatowych, obejmującą: - analizy zdarzeń drogowych, - kontrole i przeglądy brd, - wywiady, konsultacje, ankiety środowiskowe, d) Klasyfikację odcinków dróg powiatowych z uwagi na zagrożenia wypadkowe, e) Ocenę krytycznych odcinków dróg powiatowych (skrzyżowań, przejeść dla pieszych, itp.). f) Identyfikacja głównych problemów brd na drogach powiatowych i wynikających z nich wskazań do powiatowego programu brd i likwidacji miejsc niebezpiecznych na drogach powiatowych powiatu stalowowolskiego, g) Cele i założenia oraz zadania powiatowego programu brd i likwidacji miejsc niebezpiecznych na drogach powiatowych powiatu stalowowolskiego w nawiązaniu do Narodowego i Wojewódzkiego programu brd na lata 2013 - 2020, h) Propozycje i kolejność działań realizacyjnych dla poprawy stanu brd i likwidacji zidentyfikowanych miejsc niebezpiecznych na drogach powiatowych powiatu stalowowolskiego, i) Opracowanie procedur monitoringu i oceny podjętych działań dla poprawy stanu brd na drogach powiatowych powiatu stalowowolskim. Przewiduje się ewentualne modyfikacje w/w zakresu programu w trakcie jego realizacji stosownie do bieżących potrzeb na etapie poszczególnych analiz, oraz wykonanie projektów koncepcyjnych dla proponowanych działań realizacyjnych. Program obejmować będzie sieć dróg powiatowych o łącznej długości 194,223 km, w tym o nawierzchniach twardych (bitumiczne) - 178,269 km, oraz o nawierzchnia gruntowych utwardzonych (tłuczniowe, żwirowe) - 15,954 km, przebiegających w terenie zabudowanym, jak również poza terenem zabudowanym. Sieć dróg powiatowych położona jest na obszarach n/w gmin powiatu stalowowolskiego: - gmina Stalowa Wola (ulice) - 20,164 km o nawierzchniach twardych, - gmina Bojanów - 37,735 km, w tym 32,512 km o nawierzchniach twardych, - gmina Pysznica - 45,415 km, w tym 41,557 km o nawierzchniach twardych, - gmina Radomyśl n / Sanem - 17,944 km, w tym 16,387 km o nawierzchniach twardych, - gmina Zaleszany - 34,576 km o nawierzchniach twardych, - gmina Zaklików - 38,389 km, w tym 33,073 km o nawierzchniach twardych. Dane w zakresie zdarzeń drogowych Wykonawca zobowiązany jest pozyskać we własnym zakresie, dane winny obejmować okres, co najmniej trzech lat, tj. lata 2012 - 2014 r. Dane w zakresie natężeń ruchu drogowego na drogach powiatowych, a także wszelkie niezbędne materiały do wykonania opracowania Wykonawca zobowiązany jest pozyskać we własnym zakresie. 2. Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie. 3. Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z postanowieniami odpowiednich decyzji, uzgodnieniami i opiniami, warunkującymi prawidłową realizację zamówienia. 4. Wykonawca powinien o ile uzna to za konieczne zapewnić swoim specjalistom niezbędne wsparcie i pomoc techniczną ze strony innych specjalistów, którzy mogą być niezbędni do właściwego wykonania umowy. Wykonawca uwzględni w ofercie każdą konieczność uzupełnienia zespołu specjalistów wynikającą z przepisów prawa, decyzji, uzgodnień i porozumień, które są niezbędne do kompleksowej realizacji zamówienia. Kompletne wynagrodzenie całego personelu oraz wszelkie koszty związane z obsługą muszą być zawarte w cenie oferty Wykonawcy. 5. Zamawiający informuję, że korzystanie z materiałów Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego jest odpłatne. Koniczność naliczania oraz wysokość wyżej wymienionych opłat wynika z zapisów ustawy z dnia 05.06.2014 r., o zmianie ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz. U. z 2014r. poz. 897).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej potwierdzające prowadzenie działalności gospodarczej o profilu zgodnym z przedmiotem zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ponadto w celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, Wykonawcy powinni udokumentować należyte zrealizowanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej dwóch opracowań: projektów koncepcyjnych przebudowy dróg lub skrzyżowań lub opinii technicznych dotyczących projektów lub funkcjonowania obiektów drogowych z punktu widzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego potwierdzone poświadczeniami (dowodami, referencjami) Zamawiających

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ponadto za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie osobami posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, tj., co najmniej 1 osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika zespołu, posiadającą w dorobku autorskim, co najmniej dwa programy poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenach powiatów lub województw potwierdzone odpowiednimi dokumentami, oraz powinna być czynnym audytorem brd potwierdzony certyfikatem MTiGM, który wykonał w ostatnich dwóch latach, co najmniej dwa audyty brd potwierdzone poświadczeniami (dowodami, referencjami) Zamawiających

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

      III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

      III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia pisemnego zobowiązania tych podmiotów (w formie oryginału) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia i określenia, w jakim charakterze podmioty te będą brały udział w realizacji przedmiotowego zamówienia - sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Uwaga. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, przedkłada także wszystkie dokumenty określone w ust. 3 niniejszego rozdziału dotyczące tych podmiotów w takim samym zakresie, jaki jest wymagany dla Wykonawcy, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia. Kopie dokumentów dotyczące każdego z tych podmiotów muszą być poświadczone -za zgodność z oryginałem- przez te podmioty. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru - pełnomocnictwo.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.95

  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 0.05

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wybory Wykonawcy. Dopuszczalne zmiany treści umowy oraz warunki dokonania takich zmian zostały określone w § 7 wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.stalowowolski.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Stalowej Woli, ul. Przemysłowa 6, 37-450 Stalowa Wola.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2015 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Stalowej Woli, ul. Przemysłowa 6, 37-450 Stalowa Wola - pokój 2 (sekretariat).

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych

    w Stalowej Woli

    mgr inż. Piotr Śliwiński

 

Załączniki:
Pobierz plik (SIWZ program poprawy brd pow STW.doc)SIWZ program poprawy brd pow STW.doc[ ]347 kB