bip logo

 

Logowanie



Odsłony

Użytkowników:
72
Artykułów:
3088
Odsłon artykułów:
1777495

ZDP.261.3.2015 Informacja o unieważnieniu postępowania: Program poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego i likwidacji miejsc niebezpiecznych

ZDP.261.3.2015                                                                                                         Stalowa Wola 24.03.2015r.

 

 

Informacja o unieważnieniu postępowania

 

Dotyczy:

Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na opracowanie:

„Programu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego i likwidacji miejsc niebezpiecznych na drogach

powiatowych Powiatu Stalowowolskiego” znak: ZDP.261.3.2015

 

- OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych
nr:
26079 - 2015; data zamieszczenia: 26.02.2015r.

 

Zamawiający - Zarząd Dróg Powiatowych w Stalowej Woli zawiadamia,
że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego dotyczącego opracowania
„Programu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego i likwidacji miejsc niebezpiecznych na drogach powiatowych Powiatu Stalowowolskiego” zostało unieważnione na podstawie art. 93. ust.1 pkt. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, tj. w warunkach  udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V SIWZ w zakresie posiadania wiedzy
i doświadczenia określono wymagania dotyczące wykazu usług niezgodnie z §1.1.3) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2013 poz.231).

 

 

 

Dyrektor ZDP

w Stalowej Woli

             mgr inż. Piotr Śliwiński