bip logo

 

Logowanie



Odsłony

Użytkowników:
72
Artykułów:
3088
Odsłon artykułów:
1777486

ZDP.261.8.2015 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1016R Kotowa Wola - Kępie Zaleszańskie w zakresie budowy chodnika w m. Kępie Zaleszańskie wraz z utwardzeniem pasa drogowego w rejonie OSP

Stalowa Wola: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1016R Kotowa Wola - Kępie Zaleszańskie w zakresie budowy chodnika w m. Kępie Zaleszańskie wraz z utwardzeniem pasa drogowego w rejonie OSP
Numer ogłoszenia: 82999 - 2015; data zamieszczenia: 08.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Przemysłowa 6, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8444631, faks 015 8444631.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1016R Kotowa Wola - Kępie Zaleszańskie w zakresie budowy chodnika w m. Kępie Zaleszańskie wraz z utwardzeniem pasa drogowego w rejonie OSP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania obejmuje: wykonanie chodnika o nawierzchni z kostki brukowej na podbudowie z kruszywa oraz utwardzenie pasa drogowego mieszanką bitumiczną oraz z płytami ażurowymi. Szczegółowy zakres prac dla poszczególnych dróg obejmuje wykonanie: ETAP - budowa chodnika; Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach w terenie równinnym (roboty pomiarowe) - wyznaczenie ciągu pieszego i innych elementów - 0,6433km; Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu), grubość warstwy do 15 cm z zagospodarowaniem nadmiaru humusu na miejscu (wbudowanie w korpus drogowy) - 125,44m3; Wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu kat. I-II z transportem urobku na nasyp samochodami wraz z formowaniem i zagęszczaniem nasypu i zwilżeniem w miarę potrzeby warstw zagęszczanych wodą - 89,17m3 Wykonanie wpustów deszczowych z kręgów żelbetowych fi 500 mm, gł. 1,0 m z przykanalikami z rur PVC fi 150 mm dł. 2,0 m posadowionych na podsypce cement. - piask. z umocnieniem wylotu płytami betonowymi 50x50x7cm - wpust uliczny żeliwny łamany - 5szt; Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża na poszerzeniach w gruncie kat. II- IV gł. do 30 cm, z zagospodarowaniem urobku na miejscu i wbudowaniem ziemi w nasyp: chodnik + zjazdy - 1032,29 m 2; Wykonanie i zagęszczenie warstwy z piasku w korycie na poszerzeniach mechanicznie grubość warstwy 10 cm: chodnik zjazdy - 829,79 m 2; Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego grubość warstwy 20 cm zjazdy; w ciągu chodnika - podbudowa - 307,8 m2; Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego grubość warstwy 15 cm chodnik - 724,49 m 2; Uzupełnienie nasypu gruntem, rozścielenie i zagęszczenie gruntu ręcznie z humusowaniem i obsianiem trawą - opaska za chodnikiem - 55,73 m3; Oczyszczenie rowów z namułu z profilowaniem dna i skarp, grubość namułu śr. 20 cm - 557,3m; Ustawienie krawężników betonowych o wym. 15 x 30cm wraz z wykonaniem ławy gr. 15 cm z oporem z betonu C12/15 (B- 15) i podsypce cementowo - piaskowej - 713,3 m; Ustawienie obrzeży betonowych o wym. 30 x 8 cm na podsypce cem. - piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 563,3 m; Wykonanie chodników z kostki brukowej o gr. 6 cm na podsypce z kruszywa łamanego frakcji 2 / 8 mm gr. 4 cm; chodnik; szara; 579,59 m 2 kolor: 144,9 m 2; Wykonanie chodników z kostki brukowej kolorowej o gr. 8 cm na podsypce z kruszywa łamanego frakcji 2 / 8 mm gr. 4 cm; zjazdy - 105,3 m 2; Ułożenie ścieków poprzecznych pod chodnikiem z rur PVC 150 mm posadowionych na podsypce cement. - piask. z umocnieniem wylotu płytami betonowymi 50* 50*7 cm - 18 m; Ułożenie ścieku przychodnikowego z betonowej kostki brukowej o grubości 8 cm na ławie betonowej z betonu C12/15 (B- 15) i podsypce cementowo - piaskowej - 127,66 m2; Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza: ETAP - utwardzenie pasa drogowego, Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach w terenie równinnym (roboty pomiarowe) - wyznaczenie utwardzenia i innych elementów - 0,1157 km; Rozebranie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm ułożonej na podsypce cementowo - piaskowej - do ponownego ułożenia - 63 m 2; Rozebranie krawężników betonowych ułożonych na podsypce cementowo - piaskowej - do ponownego ułożenia - 20,6 m; Rozebranie nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej gr. warstwy 6 cm oraz podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. warstwy 20 cm (pod wpust i przykanalik) - 2,5 m 2; Wykonanie wpustu deszczowego z kręgów żelbetowych fi 500 mm, gł. 1,0 m z przykanalikiem z rur PVC fi 150 mm dł. 8,5 m posadowionym na podsypce cement. - piask. z umocnieniem wylotu płytami betonowymi 50*50*7cm - wpust uliczny żeliwny prosty 1 szt.; Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża na poszerzeniach w gruncie kat. II- IV gł. do 30 cm, z zagospodarowaniem urobku na miejscu i wbudowaniem ziemi w nasyp - 412,66 m 2; Wykonanie i zagęszczenie warstwy z piasku w korycie na poszerzeniach mechanicznie grubość warstwy 10 cm - 412,66 m 2; Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego grubość warstwy 20 cm - 415,16 m2; Wykonanie nawierzchni z płyt betonowych ażurowych typ meba gr. 10 cm na podsypce z grysu frakcji 2 / 8 mm gr. 4 cm, wypełnienie wolnych przestrzeni grysem - 178,06 m 2; Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno - asfaltowej (beton asfaltowy) grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm - 237,1 m 2; Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej (beton asfaltowy) grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm - 237,1 m 2; Uzupełnienie gruntem, rozścielenie i zagęszczenie gruntu ręcznie z humusowaniem i obsianiem trawą - opaska - 3,15 m 3; Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego po uprzednim ścięciu istniejących poboczy gruntowych z nadaniem spadków i zagęszczeniem - 2,3 m 3; Oczyszczenie rowów z namułu z profilowaniem dna i skarp, grubość namuły śr. 20 cm - 23 m; Ustawienie krawężników betonowych o wym. 15 x 30 cm wraz z wykonaniem ławy gr. 15 cm z oporem z betonu C12/15 (B- 15) i podsypce cementowo - piaskowej - 114,2 m; Ustawienie obrzeży betonowych o wym. 30 x 8 cm na podsypce cem. - piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 17,4 m; Wykonanie chodników z kostki brukowej o gr. 6 cm na podsypce z kruszywa łamanego frakcji 2 / 8 mm gr. 4 cm; chodnik; szara 75,2 m 2, kolor 18,8 m 2 Ułożenie ścieku przychodnikowego z betonowej kostki brukowej o grubości 8 cm na ławie betonowej z betonu C12/15 (B- 15) i podsypce cementowo - piaskowej - 6,5 m 2; Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do 50 % wartości zamówienia podstawowego

    II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8.

    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

    II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.09.2015.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.2) ZALICZKI

    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ponadto warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia robót budowlanych - drogowych, o wartości nie niższej niż 100 000 zł każde zamówienie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy te roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ponadto warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej jedną osobą - kierownik budowy posiadającą uprawnienia wymagane ustawą Prawo budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wystarczające do wykonania przedmiotu zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ponadto warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż: a) posiada własne środki finansowe lub zdolność kredytową zapewniającą realizację zamówienia w wysokości minimum 200 000,00zł; b) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartość równą, co najmniej 200 000,00zł

      III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

      III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.95

  • 2 - Długość udzielonego okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady - 0.05

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wybory Wykonawcy. Dopuszczalne zmiany treści umowy oraz warunki dokonania takich zmian zostały określone w § 13 wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.stalowowolski.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Stalowej Woli, ul. Przemysłowa 6, 37 - 450 Stalowa Wola.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2015 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Stalowej Woli, ul. Przemysłowa 6, 37 - 450 Stalowa Wola, sekretariat pok. nr 2.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Dyrektor ZDP

                                                                                           mgr inż. Piotr Śliwiński