bip logo

 

Logowanie



Odsłony

Użytkowników:
72
Artykułów:
3088
Odsłon artykułów:
1777481

ZDP.261.10.2015 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu stalowowolskiego w sezonach zimowych 2015/2016 i 2016/2017

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu stalowowolskiego w sezonach zimowych 2015 / 2016 i 2016 / 2017
Numer ogłoszenia: 244306 - 2015; data zamieszczenia: 17.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Przemysłowa 6, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8444631, faks 015 8444631.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu stalowowolskiego w sezonach zimowych 2015 / 2016 i 2016 / 2017.

II.1.2) Rodzaj zamówienia:usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:Zakres zadania obejmuje usługi związane z odśnieżaniem i zwalczaniem śliskości zimowej na jezdniach dróg powiatowych położonych na obszarach gmin: Pysznica, Bojanów, Radomyśl n / Sanem, Zaleszany, Zaklików, wg standardów zimowego utrzymania (IV - VI).

II.1.5)

V

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

$1·                 Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

$1·                 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):90.00.00.00-7, 90.21.10.00-9, 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Zakończenie: 30.04.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

$1·        III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

$1o              Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

$1·        III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

$1o              Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg, o wartości nie niższej niż 50.000,00 zł każde, z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane zgodnie z ustalonymi standardami na dobrym poziomie jakościowym

$1·        III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

$1o              Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował nośnikiem (nośnikami), oraz sprzętem (sprzętami) na zadania (części), na które Oferent składa ofertę. W zadaniach nr 1, 2, 3, 4 - nośniki Oferentów winny być wyposażone, w co najmniej 2 osie napędowe, solarki winny posiadać system do ewentualnego stosowania solanki, pługi odśnieżne winny posiadać funkcję sterowania z kabiny pojazdu. Do piaskarek i pługów Zamawiającego - zadania nr 5 i 6, oraz piaskarek i pługów Oferentów - zadania nr 7, 8, 9 - Oferenci winni podstawić nośniki (pojazdy ciężarowe) dostosowane do w/w sprzętu. Nośniki winny być w pełni sprawne technicznie, dopuszczone do ruchu (aktualne badania techniczne)

$1·        III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

$1o              Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

$1·        III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

$1o              Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartość równą, co najmniej 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł 00 / 100)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

$1·                 1 - Cena - 0.95

$1·                 2 - Czas reakcji - 0.05

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:http://bip.stalowowolski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:Zarząd Dróg Powiatowych w Stalowej Woli, ul. Przemysłowa 6, 37 - 450 Stalowa Wola.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:28.09.2015 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Stalowej Woli, ul. Przemysłowa 6, 37 - 450 Stalowa Wola, sekretariat pok. nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr:1NAZWA:Nośnik oferenta łącznie z solarką i pługiem odśnieżnym.

$1·        1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Nośnik Oferenta winien być wyposażony, w co najmniej 2 osie napędowe, solarka winna posiadać system do ewentualnego stosowania solanki, pług odśnieżny winien posiadać funkcję sterowania z kabiny pojazdu. Cel działania - odśnieżanie i zwalczanie śliskości. Sezon zimowy 2015/2016 - praca 60h, dyżur 20h. Sezon zimowy 2016/2017 - praca 60h, dyżur 20h..

$1·        2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):90.00.00.00-7.

$1·                 3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 30.04.2017.

$1·        4) Kryteria oceny ofert:cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

$1o                      1. Cena - 0.95

$1o                      2. Czas reakcji - 0.05

CZĘŚĆ Nr:2NAZWA:Nośnik oferenta łącznie z solarką i pługiem odśnieżnym.

$1·        1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Nośnik Oferenta winien być wyposażony, w co najmniej 2 osie napędowe, solarka winna posiadać system do ewentualnego stosowania solanki, pług odśnieżny winien posiadać funkcję sterowania z kabiny pojazdu. Cel działania - odśnieżanie i zwalczanie śliskości. Sezon zimowy 2015/2016 - praca 60h, dyżur 20h. Sezon zimowy 2016/2017 - praca 60h, dyżur 20h.

$1·        2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):90.00.00.00-7.

$1·                 3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 30.04.2017.

$1·        4) Kryteria oceny ofert:cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

$1o                      1. Cena - 0.95

$1o                      2. Czas reakcji - 0.05

CZĘŚĆ Nr:3NAZWA:Nośnik oferenta łącznie z solarką i pługiem odśnieżnym.

$1·        1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Nośnik Oferenta winien być wyposażony, w co najmniej 2 osie napędowe, solarka winna posiadać system do ewentualnego stosowania solanki, pług odśnieżny winien posiadać funkcję sterowania z kabiny pojazdu. Cel działania - odśnieżanie i zwalczanie śliskości. Sezon zimowy 2015/2016 - praca 60h, dyżur 20h. Sezon zimowy 2016/2017 - praca 60h, dyżur 20h.

$1·        2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):90.00.00.00-7.

$1·                 3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 30.04.2017.

$1·        4) Kryteria oceny ofert:cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

$1o                      1. Cena - 0.95

$1o                      2. Czas reakcji - 0.05

CZĘŚĆ Nr:4NAZWA:Nośnik oferenta łącznie z solarką i pługiem odśnieżnym.

$1·        1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Nośnik Oferenta winien być wyposażony, w co najmniej 2 osie napędowe, solarka winna posiadać system do ewentualnego stosowania solanki, pług odśnieżny winien posiadać funkcję sterowania z kabiny pojazdu. Cel działania - odśnieżanie i zwalczanie śliskości. Sezon zimowy 2015/2016 - praca 60h, dyżur 20h. Sezon zimowy 2016/2017 - praca 60h, dyżur 20h.

$1·        2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):90.00.00.00-7.

$1·                 3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 30.04.2017.

$1·        4) Kryteria oceny ofert:cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

$1o                      1. Cena - 0.95

$1o                      2. Czas reakcji - 0.05

CZĘŚĆ Nr:5NAZWA:Nośnik Oferenta pod piaskarkę SCHMIT i pług odśnieżny Zamawiającego.

$1·        1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Oferenci winni podstawić nośniki (pojazdy ciężarowe) dostosowane do w/w sprzętu. Nośniki winny być w pełni sprawne technicznie, dopuszczone do ruchu (aktualne badania techniczne). Cel działania - odśnieżanie i zwalczanie śliskości. Sezon zimowy 2015/2016 - praca 45h, dyżur 15h. Sezon zimowy 2016/2017 - praca 45h, dyżur 15h.

$1·        2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):90.00.00.00-7.

$1·                 3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 30.04.2017.

$1·        4) Kryteria oceny ofert:cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

$1o                      1. Cena - 0.95

$1o                      2. Czas reakcji - 0.05

CZĘŚĆ Nr:6NAZWA:Nośnik Oferenta pod piaskarkę P - 1 i pług odśnieżny Zamawiającego.

$1·        1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Oferenci winni podstawić nośniki (pojazdy ciężarowe) dostosowane do w/w sprzętu. Nośniki winny być w pełni sprawne technicznie, dopuszczone do ruchu (aktualne badania techniczne). Cel działania - odśnieżanie i zwalczanie śliskości. Sezon zimowy 2015/2016 - praca 45h, dyżur 15h. Sezon zimowy 2016/2017 - praca 45h, dyżur 15h..

$1·        2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):90.00.00.00-7.

$1·                 3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 30.04.2017.

$1·        4) Kryteria oceny ofert:cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

$1o                      1. Cena - 0.95

$1o                      2. Czas reakcji - 0.05

CZĘŚĆ Nr:7NAZWA:Nośnik Oferenta łącznie z piaskarką i pługiem odśnieżnym.

$1·        1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Oferenci winni podstawić nośniki (pojazdy ciężarowe) dostosowane do w/w sprzętu. Nośniki winny być w pełni sprawne technicznie, dopuszczone do ruchu (aktualne badania techniczne). Cel działania - odśnieżanie i zwalczanie śliskości. Sezon zimowy 2015/2016 - praca 50h, dyżur 15h. Sezon zimowy 2016/2017 - praca 50h, dyżur 15h..

$1·        2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):90.00.00.00-7.

$1·                 3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 30.04.2017.

CZĘŚĆ Nr:8NAZWA:Nośnik Oferenta łącznie z piaskarką i pługiem odśnieżnym.

$1·        1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Oferenci winni podstawić nośniki (pojazdy ciężarowe) dostosowane do w/w sprzętu. Nośniki winny być w pełni sprawne technicznie, dopuszczone do ruchu (aktualne badania techniczne). Cel działania - odśnieżanie i zwalczanie śliskości. Sezon zimowy 2015/2016 - praca 50h, dyżur 15h. Sezon zimowy 2016/2017 - praca 50h, dyżur 15h..

$1·        2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):90.00.00.00-7.

$1·                 3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 30.04.2017.

$1·        4) Kryteria oceny ofert:cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

$1o                      1. Cena - 0.95

$1o                      2. Czas reakcji - 0.05

CZĘŚĆ Nr:9NAZWA:Nośnik Oferenta łącznie z piaskarką i pługiem odśnieżnym.

$1·        1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Oferenci winni podstawić nośniki (pojazdy ciężarowe) dostosowane do w/w sprzętu. Nośniki winny być w pełni sprawne technicznie, dopuszczone do ruchu (aktualne badania techniczne). Cel działania - odśnieżanie i zwalczanie śliskości. Sezon zimowy 2015/2016 - praca 50h, dyżur 15h. Sezon zimowy 2016/2017 - praca 50h, dyżur 15h..

$1·        2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):90.00.00.00-7.

$1·                 3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 30.04.2017.

$1·        4) Kryteria oceny ofert:cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

$1o                      1. Cena - 0.95

$1o                      2. Czas reakcji - 0.05



CZĘŚĆ Nr:10NAZWA:Ładowarka Oferenta.

$1·        1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Cel działania - odśnieżanie i usuwanie zasp śnieżnych. Sezon zimowy 2015/2016 - praca 20h. Sezon zimowy 2016/2017 - praca 20h.

$1·        2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):90.00.00.00-7.

$1·                 3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 30.04.2017.

$1·        4) Kryteria oceny ofert:cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

$1o                      1. Cena - 0.95

$1o                      2. Czas reakcji - 0.05

CZĘŚĆ Nr:11NAZWA:Równiarka Oferenta.

$1·        1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Cel działania - odśnieżanie i usuwanie zasp śnieżnych. Sezon zimowy 2015/2016 - praca 20h. Sezon zimowy 2016/2017 - praca 20h.

$1·        2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):90.00.00.00-7.

$1·                 3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 30.04.2017.

$1·        4) Kryteria oceny ofert:cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

$1o                      1. Cena - 0.95

$1o                      2. Czas reakcji - 0.05

CZĘŚĆ Nr:12NAZWA:Mieszanka piaskowo-solna 20 % wraz z załadunkiem.

$1·        1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Materiał do zwalczania śliskości dla jednostek sprzętowych pracujących na drogach powiatowych. Sezon zimowy 2015/2016 - 150t. Sezon zimowy 2016/2017 - 150t.

$1·        2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):90.00.00.00-7.

$1·                 3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 30.04.2017.

$1·        4) Kryteria oceny ofert:cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

$1o                      1. Cena - 0.95

$1o                      2. Czas reakcji (załadunku) - 0.05

Dyrektor ZDP

                                                                                            mgr inż. Piotr Śliwiński

Załączniki:
Pobierz plik (SIWZ.261.10.2015 Zima powiat 2015.doc)SIWZ wraz z załącznikami[ ]310 kB