bip logo

 

Logowanie



Odsłony

Użytkowników:
72
Artykułów:
3088
Odsłon artykułów:
1777473

ZDP.261.12.2015 - OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi: Zimowe utrzymanie ścieżek rowerowych i chodników w ciągu dróg powiatowych na terenie Powiatu Stalowowolskiego w sezonach zimowych 2015 / 2016 i 2016 / 2017

 

Zimowe utrzymanie ścieżek rowerowych i chodników w ciągu dróg powiatowych na terenie Powiatu Stalowowolskiego w sezonach zimowych 2015 / 2016 i 2016 / 2017
Numer ogłoszenia: 307746 - 2015; data zamieszczenia: 16.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy:

 

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Przemysłowa 6, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8444631, faks 015 8444631.

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie ścieżek rowerowych i chodników w ciągu dróg powiatowych na terenie Powiatu Stalowowolskiego w sezonach zimowych 2015 / 2016 i 2016 / 2017.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

 

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania obejmuje usługi związane z odśnieżaniem i zwalczaniem śliskości zimowej na ścieżkach rowerowych i chodnikach w ciągu dróg powiatowych położonych na obszarach gmin: Pysznica, Bojanów, Radomyśl n / Sanem, Zaleszany, Zaklików..

 

II.1.5)

 

V

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

 

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych

    II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.21.10.00-9, 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

    II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2017.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.2) ZALICZKI

    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie usług związanych z zimowym utrzymaniem ścieżek rowerowych lub chodników, o wartości nie niższej niż 10.000 zł, z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi zostały wykonane zgodnie z ustalonymi standardami na dobrym poziomie jakościowym

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował sprzętem na zadania, na które Oferent składa zamówienie: mechaniczny sprzęt samojezdny typu: ciągnik lub multikar, itp., zapewniający optymalną pracę podczas przejazdu, wyposażony w pług odśnieżny, oraz posypywarkę do posypywania piaskiem/mieszanką piaskowo-solną 15%.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartość równą, co najmniej 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł 00 / 100)

      III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

      III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

 

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

 

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

 

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

 

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

 

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

 

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

 

  • 1 - Cena - 0.95

  • 2 - Czas reakcji - 0.05

    IV.2.2)

 

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.stalowowolski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Stalowej Woli, ul. Przemysłowa 6, 37 - 450 Stalowa Wola.

 

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2015 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Stalowej Woli, ul. Przemysłowa 6, 37 - 450 Stalowa Wola, sekretariat pok. nr 2.

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie chodników na terenie Gminy Pysznica.

 

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel działania - odśnieżanie i zwalczanie śliskości. Sezon zimowy 2015/2016 - praca 80h, piasek 85t. Sezon zimowy 2016/2017 - praca 80h, piasek 85t..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2017.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.95

    • 2. Czas reakcji - 0.05

      CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie chodników na terenie Gminy Zaleszany.

 

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel działania - odśnieżanie i zwalczanie śliskości. Sezon zimowy 2015/2016 - praca 100h, piasek 100t. Sezon zimowy 2016/2017 - praca 100h, piasek 100t..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2017.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.95

    • 2. Czas reakcji - 0.05

      CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie chodników na terenie Gminy Bojanów.

 

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel działania - odśnieżanie i zwalczanie śliskości. Sezon zimowy 2015/2016 - praca 20h, piasek 30t. Sezon zimowy 2016/2017 - praca 20h, piasek 30t..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2017.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.95

    • 2. Czas reakcji - 0.05

      CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zimowe utrzymanie chodników na terenie Gminy Radomyśl n / Sanem.

 

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel działania - odśnieżanie i zwalczanie śliskości. Sezon zimowy 2015/2016 - praca 10h, piasek 15t. Sezon zimowy 2016/2017 - praca 10h, piasek 55t..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2017.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.95

    • 2. Czas reakcji - 0.05

      CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zimowe utrzymanie chodników na terenie Gminy Zaklików.

 

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel działania - odśnieżanie i zwalczanie śliskości. Sezon zimowy 2015/2016 - praca 10h, piasek 15t. Sezon zimowy 2016/2017 - praca 10h, piasek 15t..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2017.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.95

    • 2. Czas reakcji - 0.05

      CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zimowe utrzymanie ścieżek rowerowych na terenie Gmin: Pysznica, Radomyśl nad Sanem i Zaleszany.

 

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel działania - odśnieżanie i zwalczanie śliskości. Sezon zimowy 2015/2016 - praca 160h, piasek 150t, mieszanka piaskowo-solna 15% - 50t. Sezon zimowy 2016/2017 - praca 160h, piasek 150t, mieszanka piaskowo-solna 15% - 50t.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2017.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.95

    • 2. Czas reakcji - 0.05

      CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sprzątanie pozimowe nawierzchni ścieżek rowerowych wraz ze ściekami betonowymi, oraz chodników.

 

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel działania - sprzątanie pozimowe nawierzchni ścieżek rowerowych wraz ze ściekami betonowymi, oraz chodników z materiałów zimowego utrzymania dróg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2017.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.95

    • 2. Czas reakcji - 0.05

Dyrektor ZDP

                                                                                            mgr inż. Piotr Śliwiński

 

 

Załączniki:
Pobierz plik (SIWZ.261.12.2015 ścieżki  chodniki Gminy.doc)SIWZ wraz z załącznikami[ ]271 kB