bip logo

 

Logowanie



Odsłony

Użytkowników:
72
Artykułów:
3088
Odsłon artykułów:
1777461

ZDP.2520.4.13 Ogłoszenie o zamówieniu remont chodników w ciągu dróg powiatowych 1004R, 1030R

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

bip.stalowowolski.pl

 

Stalowa Wola: Remont chodników w ciągu dróg powiatowych nr: 1004R Zaklików - Borów w miejscowości Zaklików, 1030R Grębów - Stany w miejscowości Stany
Numer ogłoszenia: 239168 - 2013; data zamieszczenia: 21.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Przemysłowa 6, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8444631, faks 015 8444631.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont chodników w ciągu dróg powiatowych nr: 1004R Zaklików - Borów w miejscowości Zaklików, 1030R Grębów - Stany w miejscowości Stany.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Droga powiatowa nr 1004R Zaklików - Borów: Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach w terenie równinnym (roboty pomiarowe) 150m 0,150km, Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grub. Warstwy średnio 10cm do późniejszego wykorzystania 150,0*1,5m=225m2 225*0,1=22,5m3 Studzienki ściekowe z gotowych elementów, uliczna betonowa śr. 500mm z osadnikiem bez syfonu ruszt typ ciężki (klasa D obciążenie 400 kN) z połączeniem do istniejącej studni betonowej przykanalikiem fi 200 dł. 2,0m wraz z rozebraniem i odtworzeniem nawierzchni jezdni 1 szt. Regulacja pionowa studni rewizyjnych, kanalizacji sanitarnej 7 szt. Koryto wykonane na całej szerokości chodników mechanicznie w gruncie kat II-IV, głębokość koryta 10cm (koryto pod chodnikiem oraz koryto pod wykonanie pobocza szerokości 1,0m (1,0+1,5)*150,0=375m2 Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie w gruncie kat. II - IV 1,5*150,0=225m2 Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego (tłucznia kamiennego frakcji 20-63mm zaklinowanego miałem kamiennym) warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 10cm 1,5*(150-6szt*0,5*(5+7,5)) =168,75 Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego (tłucznia kamiennego frakcji 20-63mm zaklinowanego miałem kamiennym) warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 15cm (zjazdy) 6szt*0,5*(5+7,5)*1,5=56,25m2 Plantowanie skarp i korony nasypów 2*0,5*(150-6szt*0,5*(5+7,5))= 112,5m2 Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 8x30cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową 2*150-(6szt*(5+7,5))+2*1,5m=228,0m Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30cm wraz z wykonaniem ławy z oporem z betonu C8/10 (B-10) - krawężnik na płask na zjazdach 6szt*(5+7,5)=75,0m Wykonanie chodników z kostki brukowej o grubości 6cm, szarej na podsypce cementowo-piaskowej grubości 4-5 cm, spoiny wypełnione piaskiem 87% kostka szara (szer. 1,3m) 0,87*168,75=146,81 Wykonanie chodników z kostki brukowej o grubości 6cm, kolorowej na podsypce cementowo-piaskowej grubości 4-5 cm, spoiny wypełnione piaskiem 13% kostka kolor (szer. 0,2m) 0,13*168,75=21,94 Wykonanie chodników z kostki brukowej o grubości 8cm, szarej na podsypce cementowo-piaskowej grubości 4-5 cm, spoiny wypełnione piaskiem 87% kostka szara (szer. 0,2m) 0,87*56,25=48,94 Wykonanie chodników z kostki brukowej o grubości 8cm, kolorowej na podsypce cementowo-piaskowej grubości 4-5 cm, spoiny wypełnione piaskiem 13% kostka kolor (szer. 0,2m) 0,13*565=7,31 Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego wraz zagęszczeniem i wyprofilowaniem do wymaganych spadków grubości 10cm 1,0m*150,0m*0,10m=15,0m3 Droga powiatowa nr 1030R Grębów - Stany: Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach w terenie równinnym (roboty pomiarowe) - wyznaczenie ciągu pieszego i innych elementów 0,208km Ręczne rozebranie nawierzchni z płyt betonowych grubości 15cm (płyty wylewane na miejscu) 42*2+25*2,2+25*2,35+25*2,5+95*2,5= =497,8m2 Rozebranie nawierzchni zjazdów z mieszanki mineralno-bitumicznej wraz z podbudową lub nawierzchni z trylinki z wywiezieniem materiałów z rozbiórki zjazdy 29,1m2 Rozebranie krawężników betonowych 212,0mb Rozebranie obrzeży betonowych 212,0mb Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr 10cm chodnik 169,5+25*1,8+25*0,5*(1,8+2,2)+2,2*25+2,2*89=515,3 m2 Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr 20cm 29,1+2,5*6=44,10 m2 Ustawienie krawężników betonowych o wym. 15 x 30 cm wraz z wykonaniem ławy zwykłej z betonu B- 10 - krawężniki na płask i na zakończeniach chodnika 11+29+25+25+25+95+7+5,5+5,0+9,0=236,5m Wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm z wypełnieniem spoin piaskiem Szara 85% 0,85*515,3=438,0 m2 Kolor 15% 0,15*515,3=77,3m2 Ustawienie obrzeży betonowych 20x6 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową wraz z uzupełnieniem przestrzeni za obrzeżem gruntem. 88+25+25+25+9,5+12,3+10,0=184,0mb Wykonanie chodników z kostki brukowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem - na zjazdach do posesji: Szara 0,85*44,10=37,5 m2 Kolor 0,15*44,10=6,6 m2 Wykonanie ścieków przy krawędzi jezdni z kostki brukowej betonowej szarej na podbudowie betonowej gr. 10cm wraz wyrównaniem krawędzi jezdni 222,0*0,2=44,4m2 Regulacja urządzeń infrastruktury podziemnej (wpust uliczny) wraz z nadbudową betonem wlotu do przepustu drogowego 1 szt. Wykonanie przykanalików z rur Ø250mm pod chodnikiem dwa odcinki o dł. 13,0m oraz 16,0m włączone do przepustu pod chodnikiem oraz wykonanie 3 studni rewizyjnych Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Zakończenie: 10.09.2013.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia robót budowlanych - drogowych,
o wartości nie niższej niż 100 000 zł każde zamówienie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy te roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował, co najmniej jedną osobą - kierownik budowy posiadającą uprawnienia wymagane ustawą Prawo budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wystarczające do wykonania przedmiotu zamówienia.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż: a) posiada własne środki finansowe lub zdolność kredytową zapewniającą realizację zamówienia w wysokości minimum 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) b) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartość równą, co najmniej 200 000 zł ( słownie: dwieście tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

·        wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

·        wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

·        oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

·        informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

·        opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

·        Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

·        informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

·        opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·        oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

·        aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

·        aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

·        aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·        nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

·        nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy
    z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty 2. Pełnomocnictwo określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy - jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 3.Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt II.4.3.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.stalowowolski.pl

PLIK SIWZ DO POBRANIA

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Zarząd Dróg Powiatowych w Stalowej Woli 37-450 Stalowa Wola ul. Przemysłowa 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2013 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Stalowej Woli
37-450 Stalowa Wola ul. Przemysłowa 6 sekretariat pom. nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą:

okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

                                                               

 

 

                                                                        Dyrektor

                                                                       Zarządu Dróg Powiatowych

                                                                  w Stalowej Woli

                                         mgr inż. Piotr Śliwiński