bip logo

 

Logowanie



Odsłony

Użytkowników:
72
Artykułów:
3088
Odsłon artykułów:
1777519

ZDP.2520.8.12 Przebudowa drogi pow. 1005R Budowa chodnika

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

bip.stalowowolski.pl


Stalowa Wola: Przebudowa drogi powiatowej nr 1005R Antoniów - Chwałowice w zakresie budowy chodnika w m. Chwałowice na odcinku od zjazdu do kompleksu boisk sportowych ORLIK 2012 do drogi gminnej w rejonie istniejącego chodnika
Numer ogłoszenia: 234052 - 2012; data zamieszczenia: 04.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Przemysłowa 6, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie,
tel. 015 8444631, faks 015 8444631.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi powiatowej nr 1005R Antoniów - Chwałowice w zakresie budowy chodnika w m. Chwałowice na odcinku od zjazdu do kompleksu boisk sportowych ORLIK 2012 do drogi gminnej w rejonie istniejącego chodnika.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach w terenie równinnym (roboty pomiarowe) 9+080 do km 9+194 9194-9080=0,114km Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grub. Warstwy średnio 10cm do późniejszego wykorzystania 125,2*2,0m=250,0m2 250,4*0,1=25,0m3 Rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych gr. 4cm piaskowej z wywiezieniem materiałów z rozbiórki (rozebranie nawierzchni w celu wykonania wyokrąglenia łuku przy skrzyżowania z drogą gminną) 8m*1,0*0,5= 4,0m2 Rozebranie barier ochronnych stalowych ustawionych na przepuście wraz ze słupkami 12mb Wykonanie nasypów mechanicznie wraz z dowozem gruntu na nasyp oraz formowaniem i zagęszczeniem nasypu pod poszerzenie korony drogi w celu wykonania chodnika 65m*1,5*1,0*0,5=48,75m3 uzupełnienie nasypu przy murku czołowym 9*2,25*1,0=20,25m3 Razem 48,75+20,25=69,0m3 Wykonanie ścianek czołowych przepustu z betonu wraz z wykonaniem deskowania, zbrojenia i izolacji oraz wykonaniem wykopu. - nadbudowa istniejącej ścianki czołowej przepustu z betonu C30/37 zbrojonego wg rysunku nr 3 prętami fi 12mm o łącznej długości prętów L= 136,4m oraz strzemiona fi 6mm o łącznej długości prętów L= 201,6m oraz zbrojenie przeciwskurczowe 2*1,5*0,5*1,0+2*2,0*0,3*1,5+2,0*0,3*9,0=8,7m3 Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie w gruncie kat. II - IV 59,7*1,0+8*0,5*(1+1,3)+1,3*28,5+1,3*11,9+12,2*0,5*(1+1,3) (chodnik) +6,3*1,3 (zjazd) =135,5+8,2=143,7 m2 Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 10cm 59,7*1,0+8*0,5*(1+1,3)+1,3*28,5+1,3*11,9+12,2*0,5*(1+1,3) =135,5 m2 Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 15cm (zjazdy) 6,3*1,3=8,2m2 Plantowanie skarp i korony nasypów 125,2*2,0m=250,0m2 Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 8x30cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową 5,7+5,3+46,8+8+29,1+12,5+7,9+2,3+1,1=118,7m Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30cm wraz z wykonaniem ławy z oporem z betonu C8/10 (B-10) 1,2+6+7,8+45,9+8+46,8+7,9+2,8=126,4m Wykonanie chodników z kostki brukowej o grubości 6cm, szarej na podsypce cementowo-piaskowej grubości 4-5 cm, spoiny wypełnione piaskiem (80% powierzchni) 0,8*135,5=108,4 m2 Wykonanie chodników z kostki brukowej o grubości 6cm, kolorowej na podsypce cementowo-piaskowej grubości 4-5 cm, spoiny wypełnione piaskiem (20% powierzchni) 0,2*135,5=27,1 m2 Wykonanie chodników z kostki brukowej o grubości 8cm, szarej na podsypce cementowo-piaskowej grubości 4-5 cm, spoiny wypełnione piaskiem 6,3*1,3=8,2 m2 Wykonanie ścieków przy krawędzi jezdni z kostki brukowej betonowej szarej na podbudowie betonowej gr. 10cm wraz wyrównaniem krawędzi jezdni (przycięcie i rozebranie nawierzchni) 0,5*8*0,2+(46,8+5,1)*0,2=11,2m2 Ustawienie ogrodzeń segmentowych z rur okrągłych pochwyt z rur o średnicy min. 60mm wypełnienie przęsła z rur w rozstawie max. co 14cm. Przęsła długości 1,5m 10x1,5m=15m Wykonanie przykanalików z rur fi 110mm pod chodnikiem 4szt.*2,0m=8,0m Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza kpl.1.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Zakończenie: 30.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające prowadzenie działalności gospodarczej o profilu zgodnym z przedmiotem zamówienia.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.stalowowolski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Zarząd Dróg Powiatowych w Stalowej Woli 37-450 Stalowa Wola ul. Przemysłowa 6. PLIK SIWZ DO POBRANIA

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2012 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Stalowej Woli
37-450 Stalowa Wola, ul. Przemysłowa 6 sekretariat pom. nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

                  Dyrektor

                                                                              Zarządu Dróg Powiatowych

                                                                          w Stalowej Woli

                                                                             mgr inż. Piotr Śliwiński