bip logo

 

Logowanie



Odsłony

Użytkowników:
72
Artykułów:
3088
Odsłon artykułów:
1777532

ZDP.2520.5.2012 Ogłoszenie o zamówieniu Remont chodnika przy dr. powiat. nr 1004R Zaklików - Borów

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

bip.stalowowolski.pl


Stalowa Wola: Remont chodnika przy drodze powiatowej nr 1004R Zaklików - Borów na odcinku od km 0+085 do km 0+430 strona lewa w m. Zaklików
Numer ogłoszenia: 133612 - 2012; data zamieszczenia: 26.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Przemysłowa 6, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie,
tel. 015 8444631, faks 015 8444631.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont chodnika przy drodze powiatowej nr 1004R Zaklików - Borów na odcinku od km 0+085 do km 0+430 strona lewa w m. Zaklików.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Remont chodnika przy drodze powiatowej przebiegającej przez teren Powiatu Stalowowolskiego. Zakres opracowania obejmuje: rozebranie chodników z płyt betonowych, wykonanie koryta i podbudowy, ustawienie krawężników oraz wykonanie chodników z kostki brukowej. Szczegółowy zakres prac obejmuje wykonanie:Odcinek nr I - dł. 97m: - Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach w terenie równinnym (roboty pomiarowe) - wyznaczenie ciągu pieszego i innych elementów - 0,097km - Ręczne rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5cm z wywiezieniem materiałów z rozbiórki – chodnik 2,1*(12+9)+2,45*12,3+3,15*11,6+2,4*6,2+3,7*(19,4+4,0)=212,2m2 - Rozebranie nawierzchni zjazdów z mieszanki mineralno-bitumicznej wraz z podbudową lub nawierzchni z trylinki z wywiezieniem materiałów z rozbiórki zjazdy 2,1*8,2+2,45*5,0+3,15*5,0+3,7*4,0=60,0m2 - Rozebranie krawężników betonowych 97+3+3=103,0mb - Mechaniczne wykonanie koryta gr 10 cm profilowanie i zagęszczenie podłoża chodnik i zjazdy - 2,0*97,0 =194,0 m2 - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr 10cm - zjazdy do posesji - 2,0*5,0*5=50,0 m2 - Ustawienie krawężników betonowych o wym. 15 x 30 cm wraz z wykonaniem ławy zwykłej z betonu B- 10 - krawężniki na płask i na zakończeniach chodnika 97+3,0+2,0+5*5=127,0m - Wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6cm na podsypce cementowo -piaskowej gr. 5cm z wypełnieniem spoin piaskiem Szara 85% 0,85*[97*1,9- 5*1,9*5,0 +1,5*1,5]=118,2 m2 Kolor 15% 0,15*[97*1,9- 5*1,9*5,0 +1,5*1,5]=20,9m2 - Ustawienie obrzeży betonowych 20x6 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową wraz z uzupełnieniem przestrzeni za obrzeżem gruntem. 97,0-5szt.*5,0 (zjazdy)+1,5=73,5mb - Wykonanie chodników z kostki brukowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem - na zjazdach do posesji: Szara 0,85*5*1,9*5,0=40,4 m2 Kolor 0,15*5*1,9*5,0=7,1 m2 - Regulacja urządzeń infrastruktury podziemnej (studnie kanalizacji sanitarnej, zawory wodne, itp.)Regulacja studni tp. - szt. 1 - Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza - 0,097 km Odcinek nr II - dł. 171m - Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach w terenie równinnym (roboty pomiarowe) - wyznaczenie ciągu pieszego i innych elementów - 0,171km - Ręczne rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5cm z wywiezieniem materiałów z rozbiórki - chodnik 1,85*13,2+2,1*15,2+4,4*2,2+14,7*2,7+5,8*2,7+4,9*2,45++13,5*2,45+18,3+2,45+10,1*2,63+6,9*2,28+1,5*1,75+8,0*1,75+16,0*1,75= 274,12m2 - Rozebranie nawierzchni zjazdów z mieszanki mineralno-bitumicznej wraz z podbudową lub nawierzchni z trylinki z wywiezieniem materiałów z rozbiórki zjazdy 1,98*4,0+7,4*2,03+2,8*2,2+7,0*2,45+3,8*2,45+4,6*2,45+5,2*1,75++4,0*1,75=82,93m2 - Rozebranie krawężników betonowych 171+7+3=181mb - Mechaniczne wykonanie koryta gr 10 cm profilowanie i zagęszczenie podłoża chodnik i zjazdy 7*1,5+13*1,8+117*1,9+7*1,75+34*1,6 =322,85 m2 - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr 10cm - zjazdy do posesji (2*5*1,6+8*5*1,9) =92,0 m2 - Ustawienie krawężników betonowych o wym. 15 x 30 cm wraz z wykonaniem ławy zwykłej z betonu B- 10 - krawężniki na płask i na zakończeniach chodnika 7+171+3+10*5=231,0m - Wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm z wypełnieniem spoin piaskiem Szara 85% 0,85*[7*1,5+13*1,8+117*1,9+7*1,75+34*1,6 - (2*5*1,6+8*5*1,9)]=196,22 m2 Kolor 15% 0,15*[230,85]=34,63m2 - Ustawienie obrzeży betonowych 20x6 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową wraz z uzupełnieniem przestrzeni za obrzeżem gruntem. 1,5+7+171-10*5=129,5mb - Wykonanie chodników z kostki brukowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem - na zjazdach do posesji: Szara 0,85*92,0=78,2 m2 Kolor 0,15*92,0=13,8 m2 - Wymiana wpustów ulicznych na wpusty krawężnikowe łamane typ ciężki wraz z obrobieniem włączenia do studni - szt.3 - Demontaż istniejącego włazu studni rewizyjnej w jezdni oraz montaż nowego włazu żeliwnego typ ciężki do studni rewizyjnej wraz z uzupełnieniem nawierzchni bitumicznej szt.1 - Demontaż istniejącego rusztu żeliwnego oraz ułożenie nowej pokrywy betonowej na istniejącym wpuście ulicznym wraz z regulacją wysokościową kratki ściekowej i uzupełnieniem nawierzchni bitumicznej - szt.1 - Przykrycie wpustu ulicznego płytą żelbetową ograniczoną po obrysie kątownikiem - szt.1 - Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza - 0,171 km Odcinek nr III - dł. 65m - Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach w terenie równinnym (roboty pomiarowe) - wyznaczenie ciągu pieszego i innych elementów - 0,065km - Rozebranie krawężników betonowych - 34,0mb - Mechaniczne wykonanie koryta gr 10 cm profilowanie i zagęszczenie podłoża chodnik i zjazdy 10*1,2+55*1,5+2*4=102,5 m2 - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr 10cm - zjazdy do posesji (3*1,5*5) =22,5 m2 - Ustawienie krawężników betonowych o wym. 15 x 30 cm wraz z wykonaniem ławy zwykłej z betonu B- 10 - krawężniki na płask i na zakończeniach chodnika 30+4+3*5*2=64,0m - Wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm z wypełnieniem spoin piaskiem Szara 85% 0,85*[102,5-22,5]=68,0 m2 Kolor 15% 0,15*[80,0]=12,0m2 - Ustawienie obrzeży betonowych 20x6 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową wraz z uzupełnieniem przestrzeni za obrzeżem gruntem. 1,5+34+16*2+3,5+2,0=73,0mb - Wykonanie chodników z kostki brukowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem - na zjazdach do posesji: Szara 0,85*22,5=19,1 m2 Kolor 0,15*22,5=3,4 m2 - Regulacja urządzeń infrastruktury podziemnej (studnie kanalizacji sanitarnej, zawory wodne, itp.) Regulacja studni tp. szt.1 - Mechaniczne wykonanie koryta gr 10 cm profilowanie i zagęszczenie podłoża - poszerzenie nawierzchni przy zjazdach (wszystkie odcinki) 0,95*5+1,5*5,0+1,5*1,5+0,25*5,0*4=19,5 m2 - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr 10cm - poszerzenie nawierzchni przy zjazdach (wszystkie odcinki) 0,95*5+1,5*5,0+1,5*1,5+0,25*5,0*4=19,5 m2 - Wykonanie chodników z kostki brukowej szarej o gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem - poszerzenie nawierzchni przy zjazdach (wszystkie odcinki) 0,95*5+1,5*5,0+1,5*1,5+0,25*5,0*4=19,5 m2 - Ustawienie obrzeży betonowych 20x6 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową wraz z uzupełnieniem przestrzeni za obrzeżem gruntem. 2*0,95+2*1,5+2*1,5+2*0,25*4=9,9mb - Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza - 0,065 km.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające prowadzenie działalności gospodarczej o profilu zgodnym z przedmiotem zamówienia.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych
w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych
w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych
w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych
w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału
w postępowaniu, należy przedłożyć:

·                    wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy
i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

·                    wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

·                    oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

·                    opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·                     oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·                     aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·                     aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                     aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega
z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·                     nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                     nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym
w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH,
ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

·                     zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.stalowowolski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Zarząd Dróg Powiatowych w Stalowej Woli 37-450 Stalowa Wola ul. Przemysłowa 6. Plik SIWZ do pobrania.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2012 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Stalowej Woli
37-450 Stalowa Wola ul. Przemysłowa 6 sekretariat pom. nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

                Dyrektor

                                                                              Zarządu Dróg Powiatowych

                                                                          w Stalowej Woli

                                                                             mgr inż. Piotr Śliwiński