bip logo

 

Logowanie



Odsłony

Użytkowników:
72
Artykułów:
3088
Odsłon artykułów:
1777543

Ogłoszenie o zamówieniu ZDP.2520.8.2011 Zimowe utrzymanie chodników w ciągu dróg powiatowych

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

bip.stalowowolski.pl


Stalowa Wola: Zimowe utrzymanie chodników w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu Stalowowolskiego w sezonie zimowym 2011 / 2012
Numer ogłoszenia: 405728 - 2011; data zamieszczenia: 01.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Przemysłowa 6, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie,
tel. 015 8444631, faks 015 8444631.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zimowe utrzymanie chodników w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu Stalowowolskiego w sezonie zimowym 2011 / 2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania obejmuje usługi związane z odśnieżaniem i zwalczaniem śliskości zimowej na chodnikach w ciągu dróg powiatowych położonych na obszarach gmin: Pysznica, Bojanów,
Radomyśl n / Sanem, Zaleszany, Zaklików.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.21.10.00-9, 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Zakończenie: 30.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych
w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych
w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych
w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych
w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych
w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału
w postępowaniu, należy przedłożyć:

·                    koncesję, zezwolenie lub licencję

·                    wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

·                    wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami

·                    wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

·                    opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·                    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·                    aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·                    aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                    aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                    wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.stalowowolski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Zarząd Dróg Powiatowych w Stalowej Woli 37-450 Stalowa Wola ul. Przemysłowa. SIWZ do pobrania

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2011 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Stalowej Woli

37-450 Stalowa Wola ul. Przemysłowa 6, sekretariat pom. nr 2..

IV.4.5) Termin związania ofertą:

okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie chodników na terenie Gminy Pysznica.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania obejmuje usługi związane z odśnieżaniem i zwalczaniem śliskości zimowej na chodnikach, zwalczanie gołoledzi z zastosowaniem piasku w ciągu dróg powiatowych na terenie gminy Pysznica.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie chodników na terenie Gminy Zaleszany.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania obejmuje usługi związane z odśnieżaniem i zwalczaniem śliskości zimowej, zwalczanie gołoledzi
z zastosowaniem piasku na chodnikach w ciągu dróg powiatowych na terenie gminy Zaleszany.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie chodników na terenie Gminy Bojanów.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania obejmuje usługi związane z odśnieżaniem i zwalczaniem śliskości zimowej, zwalczanie gołoledzi
z zastosowaniem piasku na chodnikach w ciągu dróg powiatowych na terenie gminy Bojanów.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zimowe utrzymanie chodników na terenie Gminy Radomyśl
n / Sanem.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania obejmuje usługi związane z odśnieżaniem i zwalczaniem śliskości zimowej, zwalczanie gołoledzi
z zastosowaniem piasku na chodnikach w ciągu dróg powiatowych na terenie gminy Radomyśl n. Sanem.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zimowe utrzymanie chodników na terenie Gminy Zaklików.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania obejmuje usługi związane z odśnieżaniem i zwalczaniem śliskości zimowej, zwalczanie gołoledzi
z zastosowaniem piasku na chodnikach w ciągu dróg powiatowych na terenie gminy Zaklików.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

 

                   Dyrektor

                                                                              Zarządu Dróg Powiatowych

                                                                          w Stalowej Woli

                                                      mgr inż. Piotr Śliwiński