bip logo

 

Logowanie



Odsłony

Użytkowników:
72
Artykułów:
3088
Odsłon artykułów:
1775991

Ogloszenie o przetargu nieogr. na dostawę wyposazenia dla Starostwa Powiatowego w tym: geodezyjnego urządzenia pomiarowego, kserokopiarek i sprzętu komputerowego

 
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na dostawę wyposazenia na potrzeby Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli w tym: geodezyjnego urządzenia pomiarowego, kserokopiarek i sprzetu komputerowego.



Stalowa Wola: Dostawa wyposażenia na potrzeby Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli w tym: geodezyjnego urządzenia pomiarowego, kserokopiarek i sprzętu komputerowego.
Numer ogłoszenia: 341926 - 2010; data zamieszczenia: 22.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Stalowowolski , ul. Podleśna 15, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 643 37 09, faks 015 643 36 02.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.stalowowolski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia na potrzeby Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli w tym: geodezyjnego urządzenia pomiarowego, kserokopiarek i sprzętu komputerowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia na potrzeby Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli tj. geodezyjnego urządzenia pomiarowego, kserokopiarek i sprzętu komputerowego. Zamówienie będzie realizowane w trzech częściach Część I - Dostawa geodezyjnego urządzenia pomiarowego. Na przedmiot zamówienia składa się dostawa odbiornika satelitarnego GPS/GNSS wraz z osprzętem i oprogramowaniem oraz dostawa dalmierza ręcznego. W skład odbiornika satelitarnego GPS/GNSS wraz z osprzętem i oprogramowaniem wchodzi:odbiornik GPS/GNSS RTK do pracy w sieci ASG-Eupos, kontroler do odbiornika GPS, oprogramowanie kontrolera, akcesoria do zestawu:zewnętrzny modem GSM/GPRS/EDGE/UMTS/HSDPA tego samego producenta co odbiornik GPS, z możliwością szybkiej wymiany kart SIM różnych operatorów komórkowych, posiadający Bluetooth oraz funkcję Routera WiFi,tyczka kompozytowa - 1 szt.,sztywna waliza transportowa - 1 szt.,uchwyt do kontrolera - 1 szt.,okablowanie, ładowarka, instrukcja obsługi - 1 komplet,podzespoły odbiornika i kontrolera jednego producenta Część II - Dostawa kserokopiarek Na przedmiot zamówienia składa się dostawa: 1.Urządzenie służące do kopiowania, skanowania i archiwizowania danych - kpl 1 2.Urządzenie szerokoformatowe laserowe - kpl 1 3.Urządzenie służące do kopiowania, skanowania i drukowania - kpl 1 4.Urządzenie służące do kopiowania, skanowania i drukowania - kpl 1 5.System kart zbliżeniowych szt 2 6.Karty zbliżeniowe szt.90 Część III- Dostawa sprzętu komputerowego. Na przedmiot zamówienia składa się dostawa 4 zestawów komputerowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.22.00.00-7, 30.12.14.30-6, 30.20.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty, Formularz cenowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.stalowowolski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Stalowej Woli , 37-450 Stalowa Wola ul. Podleśna 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Starostwie Powiatowym w Stalowej Woli ul. Podleśna 15 -pokój 108 (sekretariat) do dnia 03.11.2010 r. do godz. 1000.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa geodezyjnego urządzenia pomiarowego..
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się dostawa odbiornika satelitarnego GPS/GNSS wraz z osprzętem i oprogramowaniem oraz dostawa dalmierza ręcznego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.22.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa kserokopiarek.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się dostawa: Urządzenie służące do kopiowania, skanowania i archiwizowania danych - 1 kpl Urządzenie szerokoformatowe laserowe - 1 kpl Urządzenie służące do kopiowania, skanowania i drukowania - 1 kpl Urządzenie służące do kopiowania, skanowania i drukowania - 1 kpl System kart zbliżeniowych - 2 szt Karty zbliżeniowe -90 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.30-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego..
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się dostawa 4 zestawów komputerowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
 
Przewodniczący Zarządu Powiatu
Wiesław Siembida


Załączniki:
SIWZ
Wyjaśnienie Nr 1 do SIWZ